fredag 20. januar 2012

Sist søndag - tur og trening

Runa og jeg var på tur sist søndag, men det tok sin tid før jeg fikk sett på bildene. Været var herlig, og fortsatt lite snø i marka. Denne helgen er det meldt mye snø, så det spørs hvordan det blir med trening.

Skjønt, jeg har aldri helt forstått det der med at man ikke skal trene jakt på snødekke. Sist jeg jaktet rype snødde det store våte filler. Kan man ikke ha med hund da, liksom? Og hva med vinterjakt? Alltid uten hund? Ettersom begge hundene våre elsker å spise isklumper, tror jeg heller ikke på at de kan få aversjon mot dummier med snø på, i hvertfall ikke hvis jeg legger dem litt nennsomt ned.

Ronja sikrer at dummien plasseres der den skal - i hånden!
Fast delivery!

Det er vel en belønning i den hånden?
Something good in here?

Vakre Riga med dummy
Sunshine in her eyes

2 kommentarer:

  1. Hver gang jeg ser bildene dine, tenker jeg at jeg burde kjøpe meg en hund med en annen farge enn sort ... ;)

    SvarSlett
  2. Noen ganger lurer jeg på om Riga er flat i forkledning, så det er ikke sikkert du trenger savne flatgemyttet om du går for toller;)

    SvarSlett